Meta va reintegra Messenger în aplicația Facebook
Meta va reintegra Messenger în aplicația Facebook. Compania a anunțat că va derula o serie de teste pentru a verifica cum va performa serviciul de mesagerie pe Facebook, care nu mai seamănă aproape deloc cu versiunea din 2014 – atunci când Messenger a devenit aplicație de sine stătătoare.
Meta a făcut anunțul într-o postare pe blogul companiei în care vorbește despre numărul mare de utilizatori activi zilnici și planurile de dezvoltare ale platformelor sale de social media. Cel mai interesant lucru se referă la reintegrarea Messenger în Facebook, însă gigantul american nu a oferit o dată exactă referitoare la această schimbare.
„Testăm posibilitatea ca oamenii să acceseze serviciul Messenger din aplicația Facebook și vom extinde acest test în curând”, a scris Tom Alison, directorul departamentului care se ocupă de Facebook.
Anul trecut au circulat mai multe informații conform cărora Meta intenționa să readucă Messenger pe Facebook, însă compania nu a confirmat nimic. Nici acum nu pare să împingă subiectul în atenția publicului, poate pentru că măsura este înc-o încercare de a imita succesul TikTok, care are serviciul de mesagerie integrat în platformă.
Va fi interesant de urmărit cum va arăta mesageria integrată și ce se va întâmpla cu aplicația Messenger. Instagram, spre exemplu, are deja mesagerie inclusă și, conform Meta, acolo utilizatorii „redistribuie Reels de aproape 1 miliard de ori pe zi prin mesaje directe”.
Probabil aplicația Messenger nu va dispărea din momentul în care serviciul este reintegrat pe Facebook, însă mă îndoiesc că oamenii o să dorească să-și ocupe spațiul de pe telefon cu o aplicație care nu mai oferă nimic nou.
Articole asemănătoare
O jurnalistă părăsește Washington Post după o anchetă internă privind o postare despre Biden
Editiadedimineata: China anunță realizarea celui mai puternic computer cuantic din istorie
Rusia susține că SUA plănuiește o revoluție în Republica Moldova
Oamenii care nu sunt conștiincioși sunt mai predispuși să distribuie informații false
Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează