
Google a făcut publică baza de date a reclamelor cu caracter politic
Problema publicității politice din mediul online a fost un subiect discutat din ce în ce mai des în ultima vreme, în contextul în care asupra Facebook și Twitter au planat semne de întrebare cu privire la sursa reclamelor și conținutul acestora.
Compania Google a dat acces liber publicului la baza de date a anunțurilor politice, iar un lucru este evident: pentru campania prezidențială din 2020 a lui Donald Trump s-au cheltuit deja sume enorme, chiar dacă mandatul omului de afaceri este abia la jumătate, conform Gizmodo.com.
Baza de date a colectat date despre reclamele cu caracter politic încă de la sfârșitul lui mai și va fi updatată în mod constant. În prezent, informațiile sunt indexate după stat și agentul de publicitate, însă pot fi căutate și după termene-cheie.
Articole asemănătoare
Apple avertizează jurnaliștii ruși vizați de „atacuri sponsorizate de stat”, după cazul Galinei Timchenko
Aproximativ 6,8 milioane de utilizatori ai Facebook ar fi fost afectați de o eroare de o securitate
Meta își va prezenta noua cască VR pe 11 octombrie
Sirienii „care dăunează prestigiului” statului riscă șase luni de închisoare
Putin transmite României că Rusia este deschisă la „dezvoltarea unor relații reciproc avantajoase”