studiu

Reclamele politice care conțin dezinformare, în continuare o problemă pentru platformele de socializare

TikTok nu a reușit să elimine 90% din reclamele politice cu informații false. Rezultatul vine…

Tinerii LGBTQ+, printre cei mai vizați de mesaje care instigă la ură în mediul online

Persoanele care aparțin grupurilor minoritate, mai ales cei din comunitatea LGBTQ+ sunt mult mai predispuse…

Indexul Educației Media 2022: Europa de Est, mai vulnerabilă la dezinformare

Indexul Educației Media pe anul 2022 indică un fenomen îngrijorător: statele aflate în sud-estul și…

STUDIU. Publicul român este dominat de atitudini prooccidentale

Publicul român este dominat de atitudini prooccidentale, peste jumătate dintre români având încredere în Vest,…

Nici măcar informațiile despre păianjeni nu sunt de încredere

Câte informații pot fi de încredere pe internet? Dacă am învățat ceva în ultimii ani,…

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, din…

STUDIU. Avem un adevărat colaps al încrederii în democraţii

Încrederea publică în guvernele care conduc democraţiile lumii s-a prăbuşit la noi cote negative în…

Discursurile instigatoare la ură din online au crescut cu 38% de la începutul pandemiei

ONG-ul anti-bullying Ditch the Label a desfășurat un studiu care a analizat 263 de milioane…

Publicațiile alternative erodează interesul în politică al publicului

Oamenii tind să nu mai fie atât de interesați de politică din cauza expunerii la…

”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context

”Dezinformarea vizuală”, adică intenția de a manipula un individ prin folosirea unor imagini, ne duce…

Acest website foloseste cookie-uri