Category Mai noiPosted on 1 comentariu la UE vrea ca Big Tech să verifice reclamele financiare pentru a depista înșelăciunile

UE vrea ca Big Tech să verifice reclamele financiare pentru a depista înșelăciunile

Țările membre UE cer Comisiei Europene să creeze o bază legală prin care companiile Big Tech vor trebui să verifice și să monitorizeze reclamele finan…
Citește mai mult "UE vrea ca Big Tech să verifice reclamele financiare pentru a depista înșelăciunile"
Category Pe alesePosted on 0 comentarii la Minciuna online capătă noi forme: după știrile false, acum avem fenomenul pseudo-reclamelor

Minciuna online capătă noi forme: după știrile false, acum avem fenomenul pseudo-reclamelor

Un val de reclame pretins a fi din partea Lidl România a asaltat telefoanele mobile ale multor români în urmă cu mai puțin de o lună. Astfel, mulți naivi au crezut, realmente, că Lidl oferă vouchere de cumpărături în valoare de 500 de RON cu ocazia a…
Citește mai mult "Minciuna online capătă noi forme: după știrile false, acum avem fenomenul pseudo-reclamelor"