
Coca-Cola a pierdut patru miliarde de dolari după ce Ronaldo a dat la o parte două sticle de suc
Brandul Coca-Cola a înregistrat pierderi de 1,6% la bursă din cauza unui simplu gest al vedetei naționalei Portugaliei, Cristiano Ronaldo. Fotbalistul a mutat, în timpul unei conferințe de presă de la Euro 2020, două sticle de suc și i-a îndemnat pe oameni să bea apă.
Înainte de meciul Ungaria-Portugalia, Ronaldo a scos din cadru două sticle de Coca-Cola, unul dintre sponsorii campionatului european de fotbal din 2020. „Beţi apă!” a fost îndemnul jucătorului pentru jurnaliști și public, conform Paginademedia.
Efectele pentru Coca-Cola au fost însă semnificative. Gestul starului Portugaliei a determinat scăderea acțiunilor de la 242 de miliarde de dolari la 238 de miliarde de dolari.
Brandul a emis de atunci o declarație în care spune că „toată lumea are dreptul la preferințele sale de băutură” și că fiecare are „gusturi și nevoi” diferite.
Articole asemănătoare
Pastila de (DEZ)INFORMARE: A fost aselenizarea înscenată?
Aproape jumătate din traficul publicitar de pe publicațiile „false” de știri provine de la Google
ProtonMail, un nou serviciu de mail care oferă protecție sporită mesajelor
Citim mai mult? Digitalizarea, atât un ajutor, cât și o distragere a atenției
Victorie pentru libertatea de exprimare: extrădarea lui Julian Assange în SUA a fost refuzată