”Call of Duty” va modera chatul vocal cu ajutorul inteligenței artificiale
Activision, compania din spatele francizei de jocuri ”Call of Duty”, va implementa o tehnologie AI pentru a modera chatul vocal din cadrul meciurilor multiplayer. Compania americană de jocuri video a încheiat un parteneriat cu Modulate, o firmă dezvoltatoare de programe AI ce asistă moderatorii de conținut.
ToxicMod, așa cum este denumită tehnologia, va putea să identifice instigările la ură, discriminarea sau hărțuirea în timp real, analizând nuanța convorbirii, dar și contextul în care aceasta are loc. Momentan, moderarea făcută cu ajutorul AI este disponibilă doar în SUA( în jocurile ”Call of Duty: Modern Warfare II” și ”Call of Duty: Warzone”), unde este testată pentru a-i verificare eficiența. Conform The Verge, implementarea la scară globală va coincide cu lansarea noului joc din franciză ”Call of Duty: Modern Warfare III”, pe 10 noiembrie (un remake, în fapt, al originalului din 2011).
Nici Activision și nici Modulate nu au prezentat exact modul în care ToxicMod etichetează o conversație ca fiind problematică, însă șeful Modulate a spus într-un interviu că programul ia în considerare factori precum emoțiile și volumul la care vorbește un jucător, asta pentru a diferenția afirmațiile agresive de cele jucăușe.
IGN confirmă că programul AI nu fac aplica sancțiuni jucătorilor, ci va trimite un raport către moderatorii umani ai Activision, care au ultimul cuvânt. Mișcarea se poate dovedi una foarte eficientă, franciza ”Call of Duty” fiind recunoscută pentru comunitatea toxică, pe care o are.
1 Comentariu
Articole asemănătoare
Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată
Un tribunal din SUA respinge procesul intentat prințului saudit în cazul Khashoggi
Avertisment pentru influencerii britanici: 65% din postările lor de pe Instagram încalcă regulile
O echipă de tineri români, în rândul finaliștilor Datathon 2020, pentru aplicația care ar putea ajuta la combaterea dezinformării
Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar