GDPR a dat peste cap Facebook. Amazon își menține poziția fruntașă
Cea mai recentă analiză marca Tradeville arată unul dintre efectele implementării GDPR, care afectează câștigurile giganților tehnologici, ca Facebook.
Compania condusă de Mark Zuckerberg nu a avut cel mai bun an: după scandalul cu Cambridge Analytica și numeroasele acuzații despre protecția datelor cu caracter personal, nici GDPR-ul nu ușurează situația. Tradeville notează că deși a înregistrat o creștere de 42% față de trimestrul II 2017, evoluția a fost sub așteptările pieței. Profitul net trimestrial a fost de 5,1 miliarde dolari, cu 31% peste cel din T2 2017, conform Hotnews.ro.
Deasupra Facebook se clasează Amazon, care a înregistrat creșteri impresionante și continuă să se extindă: „Amazon a raportat pentru trimestrul al II-lea din 2018 un profit net în creștere cu 92,2% față de aceeași perioadă a anului precedent, depășind așteptările pieței cu peste 100%. Vânzările companiei s-au majorat atât în America de Nord (30,46%), cât și pe plan internațional (21,40%), la cresterea pe plan regional contribuind și vânzarile Whole Foods, lanț de magazine dedicate produselor alimentare organice, achiziționat de Amazon în urmă cu un an”, se arată în document.
Articole asemănătoare
Google implementează un nou instrument AI pentru căutările privind vaccinul anti-COVID-19
Unitățile britanice care luptă împotriva dezinformării online se confruntă cu până la 10 articole fake news pe zi
OpenAI ia în considerare să își fabrice propriile microcipuri AI
New York Times a surprins vehiculele militare ruse care treceau prin granița din Crimeea
Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare