Twitter refuză să plătească factura pentru serviciile oferite de Google Cloud
Twitter a rămas în urmă cu plata facturilor către Google Cloud, lucru ce ar putea să pună în pericol sistemele de detectare a conținutului spam sau toxic. Platforma are o serie plângeri în intanță privind neplata serviciilor către mai multe companii.
Contractul semnat cu Google Cloud ar urma să expire la finalul lunii iunie, dar Twitter refuză să plătească facturile scadente. Conform The Platformer, eșecul reînnoirii presupune oprirea unor servicii de care echipa de moderare a Twitter depinde pentru a identifica și elimina spamul, conținutul toxic și ilegal. Asta pentru că unul dintre instrumentele necesare pentru identificare aparține unei companii care rulează pe platforma de cloud a Google.
NEW: Twitter is refusing to pay its Google Cloud bills as its contract comes up for renewal this month, leading to a high-stakes conflict between the companies that could result in Twitter’s trust and safety teams being crippled: https://t.co/cspCQgUflh
— Zoë Schiffer (@ZoeSchiffer) June 10, 2023
Bloomberg afirma luna trecută că Twitter a fost deja acționată în judecată de 10 companii pe motiv de neplată a facturilor. Aceste plângeri au fost înaintate după ce platforma a fost preluată de Elon Musk, unele dintre ele datând din decembrie 2022.
Problema este, deci, una veche, însă soluțiile se lasă așteptate. Musk evită să vorbească public despre acest subiect, preferând să facă anunțuri legate de viitoarele noi lucruri pe care le plănuiește pentru Twitter.
Recent a vorbit despre faptul că Twitter va plăti creatorii de conținut pentru reclamele afișate în secțiunea de comentarii a postărilor sale. Acest lucru a mai fost anunțat de Musk și în trecut, totul, însă, fără nicio finalitate. Cu toate acestea, acum Musk a menționat existența unui buget de cinci milioane de dolari pentru creatorii de conținut eligibili (trebuie să fie abonați la Twitter Blue).
In a few weeks, X/Twitter will start paying creators for ads served in their replies. First block payment totals $5M.
Note, the creator must be verified and only ads served to verified users count.
— Elon Musk (@elonmusk) June 9, 2023
Twitter trece printr-o situație financiară precară. Săptămâna trecută a ieșit la iveală faptul că vânzările de reclame online ale platformei au scăzut cu aproape 60% față de anul trecut, înainte de preluare.
1 Comentariu
Articole asemănătoare
O jurnalistă din SUA, țintă a atacurilor mediatice după dezvăluirea persoanei din spatele unui cont anti-LGBT
Google dovedește că produsul său este „sigur și privat prin proiectare”
Bugetul rablei pentru electrocasnice, epuizat în 8 minute. Din nou probleme cu site-ul
Noua televiziune a lui Adrian Sârbu, Aleph News, se lansează la începutul lunii septembrie
China ar fi făcut lobby ca UE să modifice un raport despre campaniile sale de dezinformare