
Facebook interzice reclamele țintite pentru utilizatorii de sub 18 ani, pe baza informațiilor colectate prin aplicațiile sale
Facebook a decis ca utilizatorii de sub 18 ani să nu mai fie expuși la reclame țintite pe baza informațiilor colectate prin intermediul aplicațiilor sale.
Măsura face parte dintr-un set de reguli noi adoptate recent de companie, care vizează utilizatorii minori. Într-un comunicat citat de Biziday, rețeaua socială precizează că nu va mai nici furniza date despre comportamentul utilizatorilor minori pe alte site-uri pe care s-au logat cu contul de Facebook.
Mai mult decât atât, la crearea unui cont nou pe Instagram, utilizatorii sub 16 ani vor avea automat contul setat pe ”privat”, funcție care ascunde postările pentru necunoscuți. Totuși, ei vor avea opțiunea să își facă pagina publică.
Vizați de această decizie sunt și utilizatorii care au deja cont și se încadrează în această vârstă. Astfel, lor le va fi trimisă o notificare prin care sunt informați să schimbe setările de confidențialitate.
Conform datelor din prezent, aproximativ 7,5% din ultilizatorii de Instragram au vârsta cuprinsă între 13-17 ani, cea ce repezentă aproximativ 80 de milioane de persoane.
Articole asemănătoare
Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie
Germania se confruntă cu un număr record de infracțiuni împotriva presei
Top 3 editoriale: raportul Comisiei de la Veneția, discursul lui Iohannis și Carmen Dan și extremiștii italieni
Talibanii au agresat echipa CNN. Clarissa Ward: „Am transmis din tot soiul de situații nebune, dar de data asta vorbim de haos!”
Facebook ia atitudine împotriva fenomenului fake news și în Rep. Moldova