Cu toate că Mark Zuckerberg a anunțat o serie de măsuri, menite să calmeze protestul brandurilor împotriva Facebook, boicotul ia amploare. Recent, 37 de organizații de caritate britanice s-au alăturat campaniei.
Acestea vor urma să reducă publicitatea de pe rețelele de socializare care permit publicare mesajelor instigatoare la ură, precum Facebook. Platforma de social media a ajuns (din nou) în atenția publicului după ce a ales să nu cenzureze un mesaj al președintelui Donald Trump, care instiga la ură împotriva protestatarilor Black Lives Matter, arată The Guardian.
Asociațiile care s-au alăturat de puțin timp protestului afirmă că vor prezenta o serie de propuneri marilor companii tehnologice pentru a le ajuta să își modifice politicile privind postările și comentariile discriminatorii.
„Ca organizații de caritate, recunoaștem că aceste platforme au un rol de jucat în a ne permite să ne conectăm cu susținători și beneficiari din toate mediile. Dar știm, de asemenea, că nu se face suficient pentru a opri vizibilitatea postărilor care incită la ură și violență”, se arată într-o declarație comună a organizațiilor.
Spre deosebire de brandurile care fac parte din campanie, ONG-urile susțin că nu vor sista în întregime publicitatea – întrucât ea este vitală pentru a-și promova cauzele: „Împreună, vom ține cont de ceea ce se întâmplă, reducând cheltuielile de pe social media acolo unde putem, fără ca aceasta să afecteze capacitatea noastră de a furniza servicii vitale.”
Leave a Comment