Un milion de urmăritori a reușit să strângă Washington Post, o publicație veche de 143 de ani, pe TikTok, semn că publicația își dorește să rămână în pas cu trendurile.
Proiectul a fost început de jurnalistul Dave Jorgenson, zis și “Washington Post TikTok Guy”, încă din 2019, însă cea mai mare vizibilitate a dobândit-o în timpul carantinei. Acum, conținutul publicat pe TikTok de Jorgenson combină informații din presă cu umorul, conform Forbes.
Jurnalistul recunoaște că conținutul produs de el s-a modificat constant în ultimii ani, reușind astăzi să atragă o audiență mult mai tânără.
„Primul TikTok pe care l-am făcut – aș spune că primele probabil cel puțin 20, 30 dacă nu 100, au fost mai mult «hei, suntem în aplicație». Suntem unchiul tău tâmpit care încearcă să fie conștient de sine și suntem faini și toate aceste lucruri. Și asta a funcționat atunci. Acum, avem în continuare acel public mai tânăr, dar avem și mileniali de peste 20 de ani. Chiar și Gen X și boomeri. Mama mea este pe TikTok tot timpul. Acest lucru ajută, astfel încât să putem crește o parte din conținut și să fim mult mai orientați spre știri”, a spus Jorgenson într-o discuție cu Forbes.
Succesul contului e atât de vizibil, întrucât conducerea publicației plănuiește să extindă echipa responsabilă cu conținutul de pe TikTok. Astfel, vor fi angajați un producător asociat, precum și un editor comunitar.
Leave a Comment