Despre Declic.ro și campania de boicotare a referendumului de pe 6-7 octombrie am mai vorbit (AICI și AICI), însă spot-ul lansat azi reprezintă un pas înainte în încercarea de a convinge cât mai multă lume să stea acasă.
Este vorba despre un spot publicitare realizat de Papaya Advertising (o agenție despre care am mai scris în trecut), cu scene inspirate din serialul „Povestea Slujitoarei”. Ecranizarea după romanul lui Margaret Atwood propune un scenariu distopic în care femeile fertile sunt tratate doar ca un bun al societății. Acestora li se ia, astfel, dreptul de a alege ce se întâmplă cu viața lor.
Secvențele principale sunt alcătuite din încăperea sumbră în care mai mulți copii repetă ce eveniment are loc pe 6 și 7 octombrie, apoi participă la arderea pe rug a mai multor persoane, într-o zonă asemănătoare cu cea a Palatului Parlamentului.
Spotul ”Copiii referendumului” se încheie cu mesajul “Depinde de noi ce viitor le pregătim. Dacă vă pasă, staţi acasă”.
La această oră, materialul are aproximativ 100 de mii de vizualizări pe contul Declic.ro, precum și două mii de distribuiri. În schimb, videoul încărcat pe pagina Papaya Advertising a strâns 200 de mii de vizualizări și 7,4 mii de distribuiri.
Amintim faptul că tot comunitatea Declic.ro a realizat un site tip chestionar despre motivele pentru care acest referendum este inutil. Printre acestea se numără problemele sociale cu care România se confruntă, precum numărul de copii care trăiesc în sărăcie sau lipsa de instituții medicale, dar și faptul că PSD a luat foarte în serios susținerea CpF.
Leave a Comment