Două agenții de știri cu renume internațional, Associated Press și Reuters, vor colabora cu Twitter pentru a combate dezinformarea de pe platforma de social media.
Acordul încheiat între cele trei va garanta utilizatorilor informații mai precise, oferite în timp real, mai ales atunci când „faptele sunt disputate” sau echipa de moderare a companiei nu are expertiza necesară pe care o au jurnaliștii cu experiență, a spus Twitter într-un comunicat, conform The Independent.
Însă cele două publicații vor ajuta și la oferirea unui context larg în jurul unor subiecte care au potențial de a fi manipulate.
„În loc să aștepte până când ceva devine viral, Twitter va contextualiza dezvoltarea discursului în ritm sau în așteptarea conversației publice”, a spus compania.
Colaborarea dintre AP și Twitter a fost confirmată și de vicepreședintele AP pentru dezvoltarea afacerilor globale, Tom Januszewski.
Hazel Baker, șeful colectării de știri de conținut generat de utilizatori la Reuters, a declarat că „încrederea, acuratețea și imparțialitatea sunt în centrul a ceea ce face Reuters în fiecare zi”.
Leave a Comment