Twitter oferă spațiu de publicitate gratis pentru companiile dispuse să plătească 250.000 de dolari pentru a rula reclame pe platformă. Decizia vine în urma plecării unui număr semnificativ de branduri care obișnuiau să cumpere ad-uri, însă s-au oprit după ce Elon Musk a preluat Twitter.
Companiile care plătesc cel puțin 250.000 de dolari în reclame vor primi –gratis– spațiu de publicitate cu o valoare similară din partea platformei. Conform The Wall Street Journal, oferta Twitter este valabilă pentru reclamele care rulează până la finalul lunii februarie. Data nu este aleasă arbitrat, ci reprezintă, teoretic, perioada cea mai profitabilă pentru platforma de socializare pentru că Super Bowlul are loc în același timp (anul aceste pe 13 februarie), evenimentul fiind marcat de publicitatea pe care o atrage.
Surplusul de reclame, care s-ar ridica la 500.000 de dolari per brand, ar fi un profit bine-venit pentru companie, mai ales că ultimele trei luni au fost marcate de o mulțime de controvere ce i-au afectat capitalul.
După preluarea de către Elon Musk, Twitter s-a confruntat cu un exod al brandurilor care și-au făcut griji cu privire la deciziile laxe de moderare ale miliardarului. WSJ citează surse care afirmă că peste 75 de branduri din topul 100 al celor care cheltuiau cei mai mulți bani pe Twitter, nu mai plăteau pentru spațiu publicitar oferit de platforma de socializare.
Oferta actuală a Twitter este menită să convingă companiile să se întoarcă și să aducă banii de care are absolută nevoie. În 2021, 90% din cele peste cinci miliarde pe care platforma i-a generat au venit din reclame, iar calculele pentru 2022 nu par a fi tocmai plăcute, doar în luna noiembrie veniturile fiind înjumătățite față de perioada de dinaintea preluării lui Musk.
Leave a Comment