Serviciul premium al Twitter (Twitter Blue) pare să aibă probleme în a-și menține abonații, în special pe cei care au cumpărat subscripția în primele luni de la lansare. Twitter Blue nu a generat interesul dorit, însă problema pare mult mai mare de atât.
Datele adunate de un cercetător independent, Travis Brown, vorbesc de zeci de mii de anulări ale abonamentului Twitter Blue, până la finalul lunii aprilie. Citând aceste date, Mashable a identificat că din cei aproximativ 150.000 de primi abonați ai serviciului (aceștia s-au abonat în prima luna de la lansare doar puțin peste 68.000 mai plătesc pentru Twitter Blue.
Cu alte cuvinte, mai mult de jumătate din abonații originali și-au încetat subscripția către Twitter. Motivele sunt destule, însă Travis Brown menționează eficiența scăzută a serviciului premium de a ajuta conturile abonate să devină mai vizibile.
Printre altele, Twitter Blue oferă bifa de verificare ce ajută – în teorie – conturile să primească o amplificare din partea algoritmului, dar și prioritate în comentarii. Mulți dintre abonații serviciului au un număr mic de urmăritori (sub 1.000) tocmai pentru a-și consolida prezența pe platformă. Dintre aceștia, peste 1.900 sunt abonați originali, însă Twitter Blue nu pare să-i fii ajutat prea mult.
”Colectiv, acești oameni i-au plătit lui Elon aproape 100 de mii de dolari și împreună au obținut sub 8.000 de urmăritori”, scrie Brown în postarea sa.
Nu e de mirare, atunci, că utilizatorii preferă să-și întrerupă abonamentul. Mashable afirmă că Twitter Blue are în jur de 640.000 de abonați în total, însă o bună parte dintre ei au puțin urmăritori. Chiar și cu acest număr, serviciul premium performează prost, dar datele de mai sus indică o problemă mult mai profundă, anume incapacitatea de a oferi utilizatorilor ceea ce le promite.
Elon Musk încă nu a reacționat cu privire la acest lucru. În acest moment este preocupat de numărul de pacienți cu probleme mintale internați în SUA.
Leave a Comment