The New York Times lansează o aplicație dedicată jurnalismului audio

The New York Times investește în zona de podcasturi jurnalistice și lansează o aplicație specială pentru reportajele audio. Aplicația, denumită New York Times Audio este disponibilă doar pentru telefoanele iPhone și necesită o subscripție lunară.

Printre cele mai populare podcasturi ale NYT se numără ”The Daily”, ”The Ezra Klein Show” și emisiunile sportive din cadrul ”The Athleltic” – toate vor fi disponibile pe platformă pe lângă multe alte materiale concepute pentru formatul audio. Conform The Verge, se vor adăuga emisiuni precum ”The Headlines” – care va recapitul știrile principale ale zilei – și ”Shorts”, materiale audio sub 10 minute unde se vorbește despre subiecte variate din domeniul culturii, gătitului sau sfaturi de lifestyle.

La fel de interesant este și secțiunea ”Reporter Reads”, ce va presupune ca un jurnalist NYT să-și citească articolele și să ofere mai multe comentarii legate de subiectul abordat.

Ceea ce am observat cu buletinele noastre de știri destinate exclusiv abonaților este că abonații care se implică în ele se implică și se fidelizează mai bine decât cei care nu o fac. Acest lucru se aliniază cu convingerea noastră că oferirea unui abonament Times cu valoare și conținut diferențiat este benefic pentru utilizatorii noștri și pentru afacerea noastră”, a declarat directorul departamentului de comunicare al NYT pentru The Verge.

The New York Times are aproape 10 milioane de abonați, iar podcasturile sunt zona spre care se îndreaptă tot mai mulți dintre oamenii care consumă știri, conform Reuters Institute. E o mișcare firească, deci, pentru NYT să-și creeze propria platformă dedicată jurnalismului audio, mai ales că ”The Daily” este în continuare în topurile celor mai ascultat podcasturi din domeniu.

Iacob Șerban:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri