Facebook a făcut, fără să-și dorească acest lucru, o favoare celor mai mari competitori ai săi din piața aplicațiilor de mesagerie. Totul a început de la noua politică de confidențialitate a WhatsApp, care a stârnit controverse.
Pe măsură ce tot mai mulți oameni anunță că vor renunța – măcar parțial – la serviciile Facebook, iar compania continuă să păstreze distanța față de public, descărcările concurenților sunt în creștere constantă. Conform Financial Times, Telegram a fost downloadat de 11,9 milioane de ori în prima săptămână după schimbările anunțate de Facebook, față de 6,5 milioane de ori, cât avea în săptămâna precedentă. Într-un mesaj trimis marți tuturor utilizatorilor săi, Telegram a spus că acum a depășit 500 de milioane de utilizatori activi.
Pe următorul loc s-a clasat Signal, care a fost descărcat de 8,8 milioane de ori, față de 246.000 de ori, cât a avut în săptămâna precedentă. Aplicația s-a bucurat și de sprijinul lui Elon Musk, care și-a îndemnat urmăritorii de pe Twitter să folosească Signal, nu WhatsApp.
Leave a Comment