Spoturile guvernamentale despre ce conține vaccinul au fost difuzat de către posturile de televiziune de aproape 20 de mii de ori, având o acoperire națională de 92,8%.
Datele colectate de Kantar Media și publicate de Libertatea arată că spoturile realizate de Guvern au avut parte de susținere din partea a 25 de televiziuni generaliste și de nișă, acestea difuzând de 19.703 de ori clipurile din seria „Ce conţine vaccinul?”.
În total, 16.4 milioane de români au văzut cel puţin o dată unul dintre spoturile campaniei, și aproape la fel de mulți (15,93 de milioane) susțin că l-au văzut de două ori. 15,47 de milioane de români au declarat că l-au văzut de cel puțin trei ori, reprezentând 87,6%.
La nivel național, clipurile au atras 11.997 de puncte de audienţă, dintre care doar 4.183 venind din partea ProTV.
Un alt lucru de remarcat este că, în ciuda faptului că difuzarea a fost făcută cu titlu gratuit, spre deosebire de campania de conștientizare a importanței purtării măștii, televiziunea publică a fost depășită la numărul de difuzări de televiziuni private.
Pro TV a difuzat spoturile de 1.268 de ori, în timp ce principalul post al grupului Intact, Antena 1, a avut 1.267 de difuzări. Pe primul loc s-a clasat însă Naţional TV, cu 1.548 de difuzări, însă audiența a fost de doar 494 de puncte de rating. Kanal D, Digi24 și Realitatea Plus au avut fiecare sub 500 de difuzări.
La polul opus se află TVR 1, care a difuzat spoturile doar de 662 de ori și a obținut doar 183 de puncte de rating.
Leave a Comment