Instagram, una dintre cele mai celebre rețele de socializare, împlinește astăzi opt ani de la lansare.
Din 2010 și până în prezent, aplicația a oferit utilizatorilor din întreaga lume o nouă metodă de a publica fotografii și a interacționa cu prietenii virtuali. În prezent, IG are un milion de useri activi lunar, ajungând pe locul trei în topul rețelelor de socializare.
Iniţial, Instagram a fost valabilă doar pentru sistemul de operare iOS, ca la un an și șase luni mai târziu să fie lansată şi varianta de Android. Aplicaţia a devenit cunoscută rapid pentru capacitatea de a uploada poze doar în formă de pătrat (1:1), însp acesta aspect s-a schimbat până în prezent. Printre motivele pentru care Instagram a devenit atât de popular se numără și numărul destul de mare de filtre pentru editarea fotografiilor, capacitatea de a distribui o locație și a posta ”stories” (postări care după 24 de ore dispar), făcând competiție Snapchat.
Totodată, în prezent aplicația se înscrie în topul preferințelor a celor care au afaceri: conform datelor publicate de Instagram-press.com, există 25 milioane de conturi de business pe Instagram, iar peste 80 % dintre utilizatorii de Instagram din lume urmăresc un cont de business.
Cu toate astea, nu este chiar cel mai bun moment pentru companie: la șase ani de când Facebook a achiziționat serviciul (aprilie 2012) cu aproximativ 1 miliard de dolari, cei doi fondatori ai Instagram, Kevin Systrom și Mike Krieger, ar dori să nu mai fie implicați în dezvoltarea Instagram, întrucât nu mai pot să susțină o independență a platformei față de Facebook, scrie Bloomberg.com.
Leave a Comment