Acum mai mulți ani, când Facebook încă nu primise această lovitură de imagine – ca urmare a numeroaselor scandaluri în care s-a regăsit – compania lui Mark Zuckerberg s-a angajat să lanseze de două ori pe an un raport privind activitatea rețelei.
Astfel, pentru perioada aprilie – septembrie 2018, s-a observat că de pe platforma de socializare au fost scoase 1,5 miliarde de conturi care distribuiau content nepotrivit (precum mesaje rasiste, homofobe, misogine și așa mai departe). Comparativ cu perioada imediat precedentă, s-a înregistrat o creștere de 14,280 (cu 7%), conform studiului Our Continued Commitment to Transparency.
Totodată, compania lui Zuckerberg a reușit să șteargă o mare parte (90%) din contentul nepotrivit – pornografie, nuditate cu copii, propagandă teroristă, violență sau altă formă de conținut interzis.
Doar 14,9% din contentul cu caracter hărțuitor a fost detectat și eliminat, în timp ce postările conținând hate speech au dispărut în proporție de 51%.
Leave a Comment