La un an de la lansare, Threads reușește să atingă 175 de milioane de utilizatori lunari

La un an de la lansarea oficială a platformei, Threads a reușit să atingă 175 de milioane de utilizatori pe lună. În 2023, pe vremea asta, Meta lansa Threads în App Store și s-a bucurat de o scurtă vreme în care a fost centrul atenției pentru toți utilizatorii ce căutau o alternativă pentru X, fosta Twitter.

Anunțul legat de numărul de utilizatori a fost făcut de Mark Zuckerberg, șeful Meta, într-o postare pe Threads și demonstrează că rivala X este într-o continuă creștere – chiar dacă mult sub genul de numere pe care îl așteptam de la giganți ca Meta. În luna aprilie Threads atingea 150 de milioane de utilizatori, iar în februarie 130 de milioane.

Conform The Verge, majoritatea traficului vine din promvarea postările pe Instagram, asta datorită faptului că ambele platforme partajează același cont. Zuckerberg este conștient că 175 de milioane de utilizatori pentru un rival al X nu înseamnă foarte mult, însă va continua să se extinde către piețe unde popularitatea X, fosta Twitter, nu a fost mare încă de la început, precum Japonia.

Publicitatea va fi și ea introdusă, sursele citate de The Verge spun că asta s-ar putea întâmpla anul viitor, însă nu există un plan concret pentru implementare. Meta, însă, are un sistem de reclame online extrem de dezvoltat și nu e greu de ghicit că Threads probabil va fi integrată în sistemul deja existent pe Instagram.

Ce îi lipsește în acest moment platformei este relevanța. Twitter, înainte de venirea lui Musk, a reușit să se mențină în atenția publicului pentru că punea accent pe evenimente în desfășurare și pe partajarea de știri în timp real. Dacă voiai să fii la curent cu ce se întâmplă în lume, intrai pe Twitter și aveai la dispoziție un feed plin de jurnaliști, lideri politici, vedeta și experți care vorbeau despre un subiect sau altul.

Lucrurile s-au șubrezit între timp, însă acest element de bază a rămas în continuare pe X. Threads, pe de altă parte, se ferește să recomande conținut politic și nu vrea să facă conținutul de știri principala atracție.

Bineînțeles, nu-i nimic greșit în asta, echipa Threads chiar se mândrește că toxicitatea și polarizarea de pe X nu sunt prezente pe platformă, însă asta vine la pachet și cu o lovitură la capitolul ”relevanță” – una dintre explicațiile pentru care încă nu a reușit să detroneze X.

Meta a demonstrat că Threads este suficient de atractivă încât să aibă o creștere constantă de utilizatori, însă va trebui să găsească rețeta să facă tot mai mulți oameni să se îndrepte spre Threads, nu spre platforma lui Elon Musk.

Iacob Șerban:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri