Dintr-o anumită perspectivă, pare că dă roade măsura companiilor tehnologice de-ai lua președintelui în funcție accesul la social media.
Compania de cercetare Zignal Labs, citată de Business Insider, arată că a scăzut drastic numărul postărilor care fac referire la o presupusă fraudare a votului american, în urma căruia a câștigat democratul Joe Biden. În prezent sunt cu 75% mai puține informații false pe acest subiect.
Înainte de protestul de la Capitol Hill, erau înregistrare aproximativ 2,5 milioane de mențiuni privind victoria lui Trump iar în ultima săptămână au fost înregistrare doar 688 de mii.
Mai mult decât atât, și hashtagurile referitoare la protest și-au pierdut din popularitate. Zignal a constatat că mențiunile despre #FightforTrump, #HoldTheLine și expresia „Marș pentru Trump” au scăzut cu aproximativ 95%.
O soartă aproape similară au avut și hashtagurile specifice QAnon, însă au și crescut mențiunile privind conspirația.
Leave a Comment