Pentru a limita expunerea utilizatorilor la dezinformare, Google implementează un nou instrument AI pentru căutările privind vaccinul anti-COVID.
Astfel, gigantul tehnologic va implementa Multitask Unified Model, un instrument ce va ajuta motorul de căutare să răspundă la căutări complicate. Într-o demonstrație realizată joi, Google a arătat că MUM poate identifica o denumire în peste 75 de limbi și să afișeze informații relevante, conform Mashable.
Mai mult decât atât, instrumentul este capabil să identifice în secunde termenul căutat și să furnizeze informații într-o căsuță dedicată. Un astfel de proces ar fi durat săptămâni în mod normal, susține Google.
„Această primă aplicație a MUM ne-a ajutat să obținem informații critice către utilizatori din întreaga lume în timp util”, se arată în postarea companiei pe acest subiect.
Însă MUM nu va fi folositor doar în limitarea expunerii la dezinformare, ci va sugera utilizatorilor conținut pe un subiect căutat în limba lor. Cu alte cuvinte, dacă cineva vrea să afle mai multe despre vizitarea Muntelui Fuji, MUM ar putea folosi informații de pe site-urile japoneze pentru a oferi călătorului rezultate mai bune în limba engleză.
Leave a Comment