„În fiecare zi, Google lansează una sau mai multe schimbări menite să îmbunătățească rezultatele sale. Unele sunt specifice. Altele au o aplicabilitate mai largă.”
Dacă vezi un astfel de comunicat de la stăpânul search-ului universal, e momentul să te îngrijorezi. Sau, dimpotrivă, să te bucuri, dar știi cum e cu schimbările făcute de giganții tech-ului. De regulă îți cam dau peste cap feed-ul, dacă nu business-ul în întregime.
Aceasta pare să fie și cazul ultimei schimbări făcute de Google și anunțate recent în urma unui comunicat asemănător. Cu alte cuvinte, o modificare de algoritm care a afectat ranking-ul mai multor website-uri.
Sau, mai simplu spus, dacă acestea aveau o poziție de top în urma indexării, ca urmare a acestei schimbări s-au văzut coborând în abisul afișărilor Google. Și, după cum anunță tot reprezentanții companiei, webmasterii nu pot face nimic pentru a remedia această situație.
Ce este însă și mai interesant este faptul că, în urma comunicatului Google, reiese că anumite pagini pot experimenta și creșteri ale poziției în rankingul general, nu doar o scădere. Altfel spus, pagini care înainte erau sub-evaluate beneficiază acum de schimbarea făcută.
Leave a Comment