”Fake news” e de domeniul trecutului în materie de topicuri populare pe Facebook Ads. Locul i-a fost luat de termeni precum ”politică externă”, ”climă” și ”drepturile votanților”. Motivul ar fi schimbarea conducerii Casei Albe și, deci, a priorităților SUA.
Un raport citat de Axios arată că, de când Joe Biden și-a preluat mandatul de președinte al Americii, topicurile reclamelor politice în care se investesc bani pe Facebook s-au schimbat. Sunt preferate, așadar, teme principale promovate de Biden, printre care se numără și promovarea relațiilor externe și schimbările climatice.
Ce subiect nu mai e de interes pe Facebook Ads
La polul opus se află ”fake news”, un termen promovat intens în timpul mandatului președintelui anterior, Donald Trump, cu precădere înainte de alegerile din 2020. În prezent, topicul a dispărut aproape complet.
„Antifa” și „extrema-stânga” au continuat la rândul lor să scadă în popularitate, după ce atinseseră cote înalte în preajma protestelor Black Lives Matter din vara trecută.
Regresul pandemiei aduce reclamele politice privind sănătatea la un nivel mai mic, însă rămâne unul dintre subiectele importante în care sunt investiți banii.
Și Joe Biden reprezintă subiectul unei părți semnificative a anunțurilor din acest an, însă încă nu a ajuns la nivelul lui Donald Trump, care a fost subiectul a aproximativ 40% din toate reclamele plătite de pe Facebook în anumite săptămâni din 2020.
De ce datele de pe Facebook Ads sunt relevante
Fiindcă datele Facebook Ads sunt cuantificabile în timp real, ele pot fi un sistem metric bun pentru urmărirea subiectelor politice de actualitate pentru factorii decizionali și grupurile de interes.
Leave a Comment