Facebook intră pe piața de gaming: o nouă aplicație va face competiție Twitch și YouTube

The logo of Facebook gaming at the Thailand Game Show 2018 in Bangkok, Thailand, October 27, 2018. (Photo by Anusak Laowilas/NurPhoto via Getty Images)

Facebook plănuiește să-și extindă – încă odată! – aria de servicii. După mai multe platforme independente sortite eșecului, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că a lansat o aplicație de gaming.

În competiție directă cu Twitch, al Amazon, și YouTube, deținut de Google, aplicația Facebook se concentrează pe vizionarea și crearea de video-uri de gaming, un tip de conținut foarte căutat în ultimii ani, arată New York Times.

Deși Facebook Gaming trebuia lansată în luna iunie, aceasta a fost devansată pe fondul pandemiei de COVID-19. Așadar, utilizatorii de Android vor putea downloada aplicația începând cu această săptămânaă, însă cei care folosesc sisteme de operare iOS vor trebui să mai aștepte până Apple își dă acceptul.

În industria livestreamurilor de gaming, Facebook ocupa oricum poziția a treia, după Twitch și YouTube. Însă noua platformă, spun reprezentanții companiei, va ușura și modalitatea de încărcare a clipurilor, un detaliu pe care principalul competitor, Twitch, nu îl are.

”Oamenii urmăresc streamuri și se gândesc: << Vreau să fiu streamer >>, și cu Go Live literalmente sunt doar câteva clicuri și apoi live, ești un streamer”, a afirmat Vivek Sharma, vicepreședintele Facebook pentru gaming.

Chiar dacă pare grăbită, lansarea platformei nu este întâmplătoare: odată cu impunerea măsurilor de prevenție, printre care și carantina generală, tot mai mulți oameni au început să își ocupe timpul prin urmărirea videourilor pe internet.

Industria de video gaming este una dintre cele mai promițătoare, fiind așteptat ca până în 2025 aceasta să valoreze aproximativ 300 de miliarde de dolari, conform Forbes.

Alexandra Irina Minea:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri