Facebook vrea să intre în domeniul newsletter-urilor prin crearea unui serviciu care să le permită jurnaliștilor și scriitorilor să își construiască propriile website-uri și buletine informative.
Axios informează că produsul va începe testările curând, iar pentru acest lucru vor fi abordați și câțiva jurnaliști care vor fi plătiți pentru a se alătura serviciului. Deși nu este numit niciun ”potențial candidat”, publicația afirmă că grupul inițial de utilizatori va fi compus din scriitori mici și independenți.
Platforma de publicare – care încă nu a fost numită oficial – va fi gratuită și va fi integrată cu secțiunea ”Pagini” a Facebook, spun sursele. Aceasta le va permite creatorilor de conținut să publice conținut în afara textului, cum ar fi videoclipuri live.
Aceeași sursă afirmă că planul companiei de pe Silicon Valley este de a ajuta jurnaliștii, scriitori și alți creatori de conținut să își monetizeze site-urile prin facilitarea unei legături cu audiența, prin intermediul Facebook. Mai mult, Facebook va permite acestora să creeze grupuri pentru produsele lor și le va oferi date privind performanța conținutului.
Leave a Comment