studiu

STUDIU. Publicul român este dominat de atitudini prooccidentale

Publicul român este dominat de atitudini prooccidentale, peste jumătate dintre români având încredere în Vest,…

Nici măcar informațiile despre păianjeni nu sunt de încredere

Câte informații pot fi de încredere pe internet? Dacă am învățat ceva în ultimii ani,…

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, din…

STUDIU. Avem un adevărat colaps al încrederii în democraţii

Încrederea publică în guvernele care conduc democraţiile lumii s-a prăbuşit la noi cote negative în…

Discursurile instigatoare la ură din online au crescut cu 38% de la începutul pandemiei

ONG-ul anti-bullying Ditch the Label a desfășurat un studiu care a analizat 263 de milioane…

Publicațiile alternative erodează interesul în politică al publicului

Oamenii tind să nu mai fie atât de interesați de politică din cauza expunerii la…

”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context

”Dezinformarea vizuală”, adică intenția de a manipula un individ prin folosirea unor imagini, ne duce…

Aproximativ 30% din persoanele abonate la un buletin informativ de fact-checking au distribuit dezinformare

Oricât de conștient ai fi cu privire la fenomenul dezinformării, tot există șanse să distribui,…

Studiu: 9% dintre români cumpără online de mai multe ori pe zi

Peste 92% dintre cumpărătorii din 19 piețe europene spun că fac cumpărături online cel puțin o…

Studiile științifice cu metodologie slabă exacerbează criza dezinformării privind COVID-19

Lipsa unui dialog coerent și interesul crescut în criza sanitară din 2020 a dus la…

Acest website foloseste cookie-uri