Category Mai vechiPosted on 5 comentariu la Cum face Republica Moldova loc Rusiei prin sacrificarea presei. Echilibrul regiunii, clătinat

Cum face Republica Moldova loc Rusiei prin sacrificarea presei. Echilibrul regiunii, clătinat

De cealaltă parte a Prutului, Republica Moldova a dat undă verde un proiect de lege care nu numai că limitează drepturile presei, dar creează un prece…
Citește mai mult "Cum face Republica Moldova loc Rusiei prin sacrificarea presei. Echilibrul regiunii, clătinat"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Un proiect de lege al lui Dodon, criticat până și de presa rusă: „Provoacă în Republica Moldova un val rusofob”

Un proiect de lege al lui Dodon, criticat până și de presa rusă: „Provoacă în Republica Moldova un val rusofob”

Partidul lui Dodon a sperat ca, după alegerile prezidențiale dezastruoase, moldovenii rusofili se vor apropia și mai mult de socialiști, dacă acesta i…
Citește mai mult "Un proiect de lege al lui Dodon, criticat până și de presa rusă: „Provoacă în Republica Moldova un val rusofob”"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Rusia susține că SUA plănuiește o revoluție în Republica Moldova

Rusia susține că SUA plănuiește o revoluție în Republica Moldova

Rusia susține că Statele Unite ale Americii s-ar afla în spatele unui viitor proteste din Republica Moldova. Acuzația a fost formulată chiar de către Serviciul de Informații Externe (FSB), care susține că, drept model, vor fi folosite manifestații…
Citește mai mult "Rusia susține că SUA plănuiește o revoluție în Republica Moldova"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la O redacție întreagă, concediată după ce a difuzat o știre în care regimul Plahotniuc-Dodon era criticat

O redacție întreagă, concediată după ce a difuzat o știre în care regimul Plahotniuc-Dodon era criticat

O știre cu un europarlamentar care critica regimul de la Chișinău - format din Vladimir Plahotniuc și Igor Dodon - a dus la concedierea unei redacții întregi. Este vorba despre angajații postului de televiziune 10TV din Republica Moldova, care ar …
Citește mai mult "O redacție întreagă, concediată după ce a difuzat o știre în care regimul Plahotniuc-Dodon era criticat"