Compania-mamă a The Guardian anunță că nu va mai afișa reclame la pariuri
Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The…
Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The…
Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech…
Twitter oferă spațiu de publicitate gratis pentru companiile dispuse să plătească 250.000 de dolari pentru…
Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii…
Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu…
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul…
Reușita Australiei de a adopta Codul de negociere media îndeamnă și alte state să negocieze…
Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au…
Deși se anunța că 2020 va fi un an greu pentru piața media, scăderea veniturilor…
Pentru că a tolerat discursul instigator la ură al președintelui Statelor Unite ale Americii, sub…
Acest website foloseste cookie-uri