publicitate

Compania-mamă a The Guardian anunță că nu va mai afișa reclame la pariuri

Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The…

Meta amenință Canada cu blocarea accesului la știri dacă introduce Legea privind știrile online

Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech…

Twitter oferă spațiu publicitar gratuit brandurilor care rulează reclame pe platforma sa

Twitter oferă spațiu de publicitate gratis pentru companiile dispuse să plătească 250.000 de dolari pentru…

Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată

Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii…

Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare

Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu…

Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie

Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul…

Presa din India îndeamnă Google să mărească cota de venituri din publicitate a publisherilor la 85%

Reușita Australiei de a adopta Codul de negociere media îndeamnă și alte state să negocieze…

Președintele Microsoft încurajează introducerea și în alte state a Codului de negociere media propus în Australia

Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au…

Cum a arătat piața media în 2020. România, cea mai mică pierdere din UE

Deși se anunța că 2020 va fi un an greu pentru piața media, scăderea veniturilor…

Mai multe branduri boicotează Facebook pentru tolerarea discursului instigator la ură, prin suspendarea publicității

Pentru că a tolerat discursul instigator la ură al președintelui Statelor Unite ale Americii, sub…

Acest website foloseste cookie-uri