presa

De ce n-ar trebui să ne lăsăm influențați de investițiile Facebook în presă

Săptămâna trecută, gigantul tehnologic Facebook a anunțat că va investi nu mai puțin de un…

Facebook a dat iar ”add” Australiei. După zile de negocieri, va fi reluată distribuirea știrilor pe platformă

Marea ”împăcare” a avut loc: Facebook a adăugat din nou Australia în lista de prieteni,…

Google News s-ar putea întoarce în Spania. Compania Alphabet ar negocia acorduri individuale cu industria media

După mai bine de cinci ani de la când Alphabet a retras Google News din…

„Zidul durerii” din paginile New York Times. Publicația marchează bilanțul sumbru al victimelor Covid

Statele Unite ale Americii se apropie cu pași siguri de un nou prag sumbru: 500.000…

Tentativa Facebook de a da ”unfriend” Australiei, criticată la nivel internațional

Tentativa Facebook de a da ”unfriend” Australiei, într-un act de represalii împotriva măsurilor guvernamentale de…

Cât de importante sunt etichetele pentru știri? Este influențată încrederea cititorului în publicație?

Cât de importante sunt etichetele pentru știrile publicate online? Au ele puterea să influențeze încrederea…

Cea mai mare companie de presă din Australia a semnat un acord cu Google în valoare de 30 de milioane de dolari

În ajunul dezbaterii legii referitoare la obligația marilor companii tech de a plăti publicațiile pentru…

Australia: Facebook și Google ar fi aproape de a încheia acorduri pentru a plăti mass-media

Un oficial de rang înalt din Australia susține că două dintre cele mai mari companii…

Președintele Microsoft încurajează introducerea și în alte state a Codului de negociere media propus în Australia

Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au…

Cum ar putea să schimbe comerțul electronic încorporat industria media

Anul ce tocmai a trecut, 2020, s-a dovedit a fi un an plin de provocări…

Acest website foloseste cookie-uri