ad revenue

X va permite brandurilor să ruleze reclamele doar pe profilurile unor creatori de conținut selecți

X, fosta Twitter, continuă să aducă schimbări strategiei sale din domeniul publicității online, astfel încât…

Meta amenință Canada cu blocarea accesului la știri dacă introduce Legea privind știrile online

Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech…

De ce sunt reclamele importante pentru companiile Big Tech

Pentru că le aduc bani. Ăsta ar fi răspunsul simplu și scurt. Dacă privim în…

Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea

Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon…

Publicațiile din Germania se plâng Comisiei Europene cu privire la decizia Google de a renunța la cookie-urile terțe

Comisarul european pentru competiție, Margrethe Vestager, a primit o plângere din partea publicațiilor germane din…

200 de ziare cer în instanță despăgubiri din partea Google și Facebook

Peste 200 de ziare din SUA dau în judecată Google și Facebook, acuzând că giganții…

Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată

Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii…

Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare

Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu…

Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar

Ziarul britanic Daily Mail a dat în judecată gigantul Google, acuzând compania că ar fi…

Facebook răspunde la presiunile presei prin promovarea beneficiilor pe care le au publisherii de pe urma Instant Articles

Facebook se află în acest moment în tensiuni cu guvernul și publisherii australieni, care cer…

Acest website foloseste cookie-uri