Aflați la distanță de nici doi kilometri, Viorica Dăncilă și Klaus Iohannis au avut aproape în același timp ”dezbateri”. Unul pe holurile Parlamentului, celălalt în Aula Bibliotecii Centrale Universitare. E de la sine înțeles că ambele evenimente au fost importante pentru români, cei doi candidați fiind urmăriți în număr mare de către cei de acasă.
Conform Paginademedia.ro, Klaus Iohannis a fost urmărit de 2,1 milioane de telespectatori pe parcursul întâlnirii cu jurnaliștii și studenții, ce a durat în jur de două ore și jumătate. Cel mai urmărit post la nivel național a fost Antena 3, cu o medie de 660.000 de telespectatori, urmat apoi de Romania TV și Digi24.
În rândul consumatorilor din mediul urban, Antena 3 a reușit să își păstreze poziția frunașă, urmat de Digi24, cu 260.00 de telespectatori pe minut. Pe publicul comercial, însă, Digi24 a reușit să întreacă Antena 3 și TVR.
Viorica Dăncilă a atras de la începutul conferinței (ora 18:00, înainte de prime time) un public de 1,7 milioane. Totuși, întâlnirea fostului premier cu jurnaliștii a fost live pe posturi timp de doar o oră, întrucât apoi a început emisia dezbaterii lui Iohannis.
Și aici observăm că tinerii, ce formează publicul comercial, au preferat în număr mai mare să urmărească prestația Vioricăi Dăncilă la Digi24 (61.000 de telespectatori/minute), însă Antena 3 a făcut performanță la nivel național (880.000 de privitori). România TV s-a înscris la mică distanță de postul grupului Intact.
Citiți mai multe pe Paginademedia.ro
Leave a Comment